close

大概半年前..
貼了這篇..
廣告|福特-Mondeo 最新廣告;工作篇&家庭篇
看者時間也快到了..
來貼一下 搶先版吧!!!
正式專輯會在九月發行..




Whole World Around 中英文歌詞

2008福特汽車最新廣告曲【Whole World Around】2008年7月


演唱 by Daniel Powter 翻譯 by Ada QQ:68093174


Life's been good, I can't complain so far
美好的生活讓我沒有理由再挑剔什么

Designer clothes, expensive caviar
穿著名牌的服裝, 吃著昂貴的魚子醬

And gated homes to keep the wolves at bay
舒適的房子將一切丑惡的事物抵在門外

Tinted glass to hide my guilt and shame
彩色的玻璃背后卻隱藏著我的罪惡與羞愧

Neon signs and vagrants at the door
霓虹的招牌,門前游蕩的乞丐

Broken values,needles,liquor stores
破壞的價值觀,吸毒的人,賣酒的商店

And won't somebody help me to believe
沒人可以幫我相信

Help me to deny the things I see
讓我否認眼前發生的一切

Now whatever comes your way,
現在無論你面對什么

Sometimes you win,sometimes you lose.
時而成功,時而失敗

When it all comes down you make it through.
當一切發生時你都能坦然面對

You got the whole world around
你擁有了全世界

You got the whole world around
你擁有了全世界

Something tells me not to make a scene
有個聲音告訴我不要怨天尤人

“0pen up your heart and let me in”
敞開你的心房,讓我住進去吧

I've tried as far as enough to lead my arm in minds
我努力的做事直到自己精神振作

Receives every words I know still were saying in the skies
聽到的每句話也只不過是過眼云煙

Take me, wake me , push me down, as long as I'm understood
抓住我,叫醒我,推我一把,只要你們能理解我怎么都行。

Like a soldier's view
就像一個戰士

From the bomb to the tomb
從戰場到墳墓

The towers I forget ever knew.
記不起曾經到達過碉堡

Something tells me not to make a scene
有個聲音告訴我不要怨天尤人

0pen up your heart and let me in
敞開你的心房,讓我住進去吧

You got the whole world around
你擁有了全世界

You got the whole world around
你擁有了全世界

Something tells me not to make a scene
有個聲音告訴我不要怨天尤人

0pen up your heart and let me in
敞開你的心房,讓我住進去吧

You got the whole world around
你擁有了全世界

You got the whole world around
你擁有了全世界

You got the whole world around
你擁有了全世界

You got the whole world around
你擁有了全世界

You got the whole world around
你擁有了全世界

You got the whole world around
你擁有了全世界

You got the whole world around
你擁有了全世界







Whole World Around(Full Version) - Daniel Powter




Daniel Powter -Whole World Around (福特-Mondeo 最新廣告)



http://www.youmaker.com/


僅供試聽 請支持正版..
arrow
arrow
    全站熱搜

    tinggotw 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()