close
還記得
當時上大學 拜了一台mp3想學英文..
卻..只拿來聽歌XD..
裡面就放了這首歌..不錯聽喔!!

葛瑞蓋斯-我們都會錯

Gareth Gates : Anyone of Us






I've been letting you down, down

我讓你失望了
Girl I know I've been such a fool

我知道自己實在太傻
Giving in to temptation

一時的情不自禁
I should've played it cool

我原本應該裝做若無其事的

*The situation got out of hand

情況無法收拾了
I hope you understand

我希望你能諒解
It can happen to anyone of us

任何人都可能發生這樣的事情
Anyone you think of

所有你想得到的人
Anyone can fall

任何人都會失足
Anyone can hurt someone they love

任何人都可能讓所愛的人心痛
(Their) Hearts will break

讓愛人心碎
'Cause I made a stupid mistake

因為我犯了一個愚蠢的錯
It can happen to anyone of us

任何人都可能發生這樣的事情
Say you will forgive me

說你會原諒我
Anyone can fail

任何人都會犯錯
Say you will believe me

說你會相信我
I can't take

我無法承受
My heart will break

我的心就要碎了
'Cause I made a stupid mistake, a stupid

Mistake

因為我犯了一個愚蠢的錯


She was kind of excited

她有點興奮
A little crazy I should've known

我早該知道她有點瘋狂
She must've altered my sense

一定是她影響了我的理智
'Cause I offered to walk her home (*)

因為我提議陪她走路回家


A stupid mistake

一個愚蠢的錯
She means nothing to me, nothing to me

她對我沒有任何意義
I swear every word is true

我發誓句句屬實
Don't wanna lose you (*)

我不想失去你


Anyone can fall

任何人都會犯錯
Anyone can hurt someone they love

任何人都可能讓所愛的人心痛
Their hearts will break

讓愛人心碎
'Cause I made a stupid mistake, a stupid mistake

因為我犯了一個愚蠢的錯



 
arrow
arrow
    全站熱搜

    tinggotw 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()